Maliça nucleara – IMASHIRO Takashi

Per prener la sega dau libre dau HORI Jasuo, veiquí ‘na manga, afe doas.

Lu prumier limerò es ‘pelat « l’apres auvàri », lu second « a las cridadas », prendrai pas la pena de legir lu 3.

Apres ‘na cronologia de quò que se passet, sem dins la testa d’un tipe ordinari, lu Satō ; dise sem dins la testa, faudriá mai parlar d’estre davant son porta-onda perque l’i-a de las « capturas » daus escrans.

Entau fasent, seguem las pensadas dau Satō, son chaminament dins la politica dau Japon, dau biais que son aigats los afars alentorn de la centrala, coma las « informaci’s » son montadas per los nacionalistes per eisemple.

Au mitan de las novelas, i a las negociaci’s secretas dau TPP, un traitat que sembla lu nòstre TAFTA.

Bon, per balhar mon eivís, sem luenh, fòrt-fòrt luenh d’una banda dessenhada de la qualitat de « l’afar dau afars » o d’un dessenhator coma lu Squarzoni (>fr). E i a p’un air de torna-z’i !

2 réflexions sur “Maliça nucleara – IMASHIRO Takashi

    • janpeire 15/04/2016 / 10:57

      Bonjour,
      merci du commentaire et de la proposition de lecture.
      je vais me le procurer et m’atteler à la lecture. Les manga dont je parle ne sont pas des plus intéressantes, le livre de Hori, réservé aux espérantistes même si certains chapitres ont été traduits (cf sites espérantistes), est très touchant, même 5 ans après le sinistre.
      JP

      J'aime

Les commentaires sont fermés.