Chas lu despanor

« ‘Vieise que vos prenguetetz las botelhas dau sojà biò. Pensiam pas poder lu vendre! »
« … »
« Lu biò qu’es coma lu حلال, qu’es resmai qu’una mòda ! »

#dise_despanor_etnonpas_espicierarabe #alalafobia #biofobia

La sora dau despanor quante li parlí de mon veisin que cridava sus son amija :
« Qu’es un magrebin, un negre ? »
« Non, un beauceron de soscha »
« Sei pas racista, mas i a de la gent per parlar pus fòrt que d’autre ».

#aimemosveisinscomamonchin #aipasdechin

Lu cosin dau despanor quante li disí que fase lu minja-raiça desempuei beleu 30 ans :
« E quò vos manca pas ? Ne’n sembletz pas un, setz queraque pas un d’aquilhs integristes ».

#vegefobia #minjatzdelasraiças #non_res

tiit
Un tiít, qu’es aquò ? Per iò saber, pichatz sus l’eimatge.

Chez le dépanneur :

« Je vois que vous avez pris les bouteilles de soya bio. On pensait pas pouvoir les vendre! »
« … »
« Le bio c’est comme le halal, une mode qui passera »

#jedispas_epicierarabe_mais_depanneur #halaphobie #biophobie

La soeur du dépanneur quand je parlai de mon voisin qui criait sur sa copine :
« C’est un beur, un noir ? »
« Non, un beauceron de souche »
« Chuis pas raciste mais il y a des personnes qui parlent plus fort que d’autre ».

#jaimemesvoisincommemonchien #jaipasdechien

Le cousin du dépanneur quand je lui dit être végératien depuis bientôt 30 ans :
« Ça vous manque pas ? En même temps vous leur ressemblez pas, vous devez pas être un de ces intégristes ».

#vegephobie #leschatsfontmiaou

