Tiítar o pas ?

Tiítar o pas tiítar, tau es mon sochament ?

V-òc-es, fau se’n pausar de las questions dins la vita.  Sei apres me manhar lu biron per saber se me fau pas mai-me’tot dubrir un compte sus lu chause numerique per ‘pelar las becassas o los bechareus sabe grán coma v’autres disetz.

Adonc, coma l’aisida « reblog » de chas WordPress sembla cuada, lu temps de l’estiu vau m’eisseiar de far daus borilhons de 200 caracteres, un pauc coma coma daus toïtes, ‘pelam los daus tiíts que ne’n veiquí lu prumier :

Aier au ser, per far fugir un tipe que tirava las sonetas per balhar lu papieron de la deputat PS dau cuenh, li disí « Pode pas vos dubrir, sei de gaucha ». Partiguet lu purar aus uelhs !

#tiratedaquilacolha #aiuneivissustot #memonembonilhmoncuou

Hier au soir pour faire fuir le connard qui tirait les sonnettes au nom de @la députée du PS du Loiret, je lui ai dit « Je ne peux pas vous ouvrir, je suis de gauche ». Il est partit en pleurant !

#auxchiottesleps #danstagueule #socialtraitre #twittercestpourlesnuls

tiit

