‘La qu’eschaura l’ivern – Pierre PLACE

« ‘La qu’eschaura l’ivern » es una banda dessenhada dau Pierre PLACE que faguet los dessenhs coma lu scenariò, bede esditada chas Delcourt.

Un fòrt bon libre que vos menará rassís las mitologias daus umanitats las prumieras coma ‘las son soventavetz persentadas dau punt de vuda europeèn. Aquí, perque es una ficcion, l’autor ajutet daus detalhs fòrça modernes, coma un scafandre, un avion, que ‘quela modernitat enfaça los dessenhs daus gigants, daus diaus, daus alimauds de la creaci’, daus dessenhs d’una granda beutat.

Anki e Tagak son dos jounes chaçors que van far ‘na visita a la divessa sos la mar, fau màs que l’un daus dos desbreschessa sos piaus per, entaut fasent, deliurar los ‘limauds retenguts dins la mar coma dins ‘na preison.

Eimatge tirat dau site BDnet (>fr)

‘Quò que los dos goiats sabian pas, qu’es qu’aquela aventura eriá pas la darniera per la p’ita colonia d’inuit*.

_____

* Inuit es lu nom que se chausisseten las tributs canadianas dins las annadas 1970. Eskimo eriá un nom balha per d’autras tributs amerindienas per ne’n parlar. Eskimo vòu dire « minjor de charn cruda » e fuguet chausit per los colonialistes d’Euròpa per los nomar d’un biais pejoratiu.

2 réflexions sur “‘La qu’eschaura l’ivern – Pierre PLACE

  1. donna 25/08/2014 / 09:53

    Bonjour; je ne connaissais pas Pierre Place, mais j’aime beaucoup beaucoup François Place, qui n’écrit pas de BD mais des livres illustrés, en principe pour les enfants mais très très bien pour les adultes aussi.
    Mon préféré, c’est Les derniers géants; le dernier que j’ai acheté, Le sourire de la montagne, chez Gallimard Jeunesse, plus ou moins inspiré des Bouddhas de Bamyan. Illustrations magnifiques !
    http://www.francois-place.fr

    J'aime

    • janpeire 26/08/2014 / 08:05

      Merci, j’essaierai de le consulter à la rentrée de septembre.

      J'aime

Les commentaires sont fermés.