GTD – organisacion personela

Sei tornat èsser responsable qualitat (pas milionari per aquò), ai du trabalh per tornar metre d’aplant tots nos dorsiers, mas perquè non. Quand ai debutat mon trabalh per nòstra norma, i a dos ans, lo consultant exterior m’a parlat dau GTD una metòde d’organisacion personela (« Getting Things Done« , metòde concebuda per David Allen).

Vaiquí le grand principe :
boiradisPDF.

Presentat coma quò, quo es un pitit pauc colhon coma metòde, mas per renjar un bureu, daus papiers, chas se, son agenda, sa vita… La metòde es pas mai nècia qu’una autre. Un mestra zen a ditz :

Quala qu’eissa la pretzfach qué realisatz, fasètz la doçament, emb l’atencion qu’ela merita.

La salopejatz pas per ne’n ‘chabar. Setz reposat dins totas chausas e portatz-i tota votre benvelhanca.

Dos grand systeme d’organisacion emb lo GTD :

– Lo « TiddlyWiki«  per los « gècs (geeks en english) ». Una paga HTML, simpla e aisada d’utilisacion. Prendre de las notas informatiquas, boirar las ideias… tot quò d’un clic de musaranha.

– Lo carnet papier, dau cadeau de fin d’annada (o lessiva, pasta per chat) jusca a lo carnet [imatge 1] Moleskine (sens clore, papier reciclat, produch non tecnologic de granda qualitat) un pauc char, donc per notar le mai important dins la jornada. I a una varianta, per son calendier de chade jorn, Moleskine (mas accions montan) fabrica un classor [imatge 2] . Sus de las cartas de visite, es aisat de notar una accion. La carte classada dins la tireta dau jorn, laidonc, una carta, un jorn, una accion…

Imatge 1MoleskineMoleskine calendierImatge 2

Publicités