Lo lop e l’anheu

la.jpgAprenguí a jugar au « lop e l’anheu » emb mon grand pair. Èra fort lo papet per minjar los motons o b’etot per claure en defòra de la bergeria los lops.

Veiquí las reglas :
– lo plateu.
– 28 motons (peiras blanchas o pions dau jòc de lotò).

Los motons ne pòdan botjar en seguiant las linhas qu’en avant a gaucha o a drechaanar_m.jpg. JAMAI EN ARRIER.
– 2 lops (doas peiras negras o dos pions dau jòc de dames).

Los lops se bolegan d’una posicion en seguiant las linhas, en avant, a drecha, a gaucha e en arrieranar_l.jpg. Sòl lo lop pòt minjar los motons, quò en passant per dessusminjar.

debuta.jpg

Lo jòc : l’ovelhas se plaçan a l’oposat de la bergeria sus las 4 linhas au fons, pas dins las casas mas sus las crosadas. Los lops (o las lobas) se plaçan ònte ilhs vòlon, sus de las crosadas liuras (exemple).

L’objectiu es per los lops de minjar los anheus e de passar darrier ilhs. L’objectiu es per los motons de pas se far bolòtar, dintrar dins la bergeria e d’i blocar los lops. Un lop pòt èsser blocar a un’autre plaça.

Lo ganhant depent si los lops san blocats o non, dau nombre d’ovelhas minjadas. E si n’i a pas de ganhant, tans pièg.

Ganhat per lo loplop.jpg o ganhat per los motons anheu.jpg.

6 réflexions sur “Lo lop e l’anheu

  1. JP 14/12/2007 / 10:39

    Non, aviá fach una version sus ma calculatritz emb daus « m » e « L ». Sabe pas far de la programacion en « flash », vau demandar a daus informaticians de lo me far en HTML.

    J'aime

  2. Joan deu Peiroton 14/12/2007 / 09:31

    JP, as pas ua version deu jòc que se pòt jogar en linha? Ne conéishi ua que seré plan contenta de’m véser pérder tostemps (soi nul ad aquestes jòcs, jo, de tota faiçon, dejà qu’èi besonh de tres setmanas sonque per compréner las règlas, hehehe! )

    J'aime

  3. JP 12/12/2007 / 21:49

    Salut Vincent
    Tu fais réf au jeu de BAGHCHAL. Jeux Tibétain bien plus difficile que le loup & l’agneau.
    4 tigres, 20 chèvres, et le plateau bientôt sur ce jouèb.

    J'aime

  4. V2L 12/12/2007 / 20:31

    Salut JP,
    tu avais pas une autre version du plateau ?
    V

    J'aime

  5. JP 12/12/2007 / 13:44

    Mercé, ai botat daus dessenh mai clars. Si un jorn…

    J'aime

  6. mela 12/12/2007 / 11:17

    A genial! Mercé 🙂
    Aimi plan los jòcs!
    (akò dich trobarai pas degun per jogar amb ieu…)

    J'aime

Les commentaires sont fermés.