Sieta te aquí e pren nòtas !

Sieta te aquí e pren nòtas !

Emb un parier òrdre, me sei surprés, ier au ser, de far lo meu bilan (sus l’atmosfèra, çò que pense, mon gròs embonilh…) d’una reünion e doas amassadas generalas, e quò en occitan, sens mon libre de vocabulari e tot, e tot.. Veiquí mon boiradís [e entre crochats ma adicion per la comprenença] :

Dimarç : Lo 108 es un bastiment de la comuna jos lo govern d’una associacion.

… Lo tipe ditz sens ‘restar « l’idèia es que ». A fòrça de lo tornar dire, n’i a gaire d’idèias que sòrton dau monològ. Lo 108 es d’essença autò-gescionari, alaidonc gerèm. Gerèm « los espacis dediats » per la cultura (musica, teatre…), gerèm, gerèm…

La major problèma es que lo temps passat per psicò-garir « gerir » es pas mes dins la creacion e maitot dins la difusion [per nostra companhia de teatre au mens]. Autre problèma, la definicion daus espacis balha de las frasas coma quò :

Metèm en adequacion daus mòdes de convergença dintra lo luec e l’identitat de ‘quela associacion…

Vam nos atalar de rencontrar…

Favorisam la colaboracion entre ‘quela assò e la possibilitat d’èsser en centra vila…

Concertacion, convivialitat, sinergie, accesibilitat e mesma « art multimedià » ? ? ?

I a beucòp dos lectors de teleramà dins la sala 🙂

Deu èsser clar aquí. Sei partida prenenta a 100% dins aquel project [e des la debuta. Era lo regent de la companhia] mas a fòrça de barrar emb clau la structura, n’i a pus de place per lo plaser e l’espontaneitat o b’etot tot simplament per « èsser » sens se posar un fum de questions (e benleu se trobar sol, se ramassar per tornar se levar mai fòrt). Pense (ieu maitot) qu’un passatge d’a pè deu èsser protegat mas pas per 15 cledas.

limitas

Bon, ÒM, lo tipe pas los autres, ÒM vol gerir las financas dau luec. ‘Quí vos laisse emd l’imatge de las potas de la directritz de l’opitau dins las « invasions barbaras » [fotò o videò a trobar deman mandin]

Diluns : La tranuga es lo luec de gaucha d’Orléans
… « Me, personalament, pense que » un tipe de l’alternativa libertaira, atencion, pas un anarchiste, arresta pas de començar totas sas frasas per aqueus mots per fin finalament ne pus voler veire un mec que la testa li reven pas (tsarcosi propose daus tests ADN, non ?).

Los aime ben los extrem-gauchistes mas perquè èsser si pauc jauvent dins la vita. Son tristes. Quò manca de sèxe, ne’n sei segur. M’on jamai fach chiar d’èsser de la CFDT (Ooooooo ! Perdon), ni d’èsser gai, mas per ilhs sei un comunautariste. L’emancipacion e l’egalitat daus drechs semblon sovent « piti borgés ». Per mon peron, una analisa « bordieusiena » de las chausas me convenc que la luta es contra de las fòrças de la reaction e es una transversala sociala de contró-balançament dominants/dominats [vau far un bilhet sus quò].
Per rire, n’i a quauqu’un que s’es fotut de mas novelas chauçaduras (matèria sintetiqua reciclabla roja lusinta). Ai repondut que sei per una revolucion « en satin », tota en doçor. Que quant marche dins la rua, la revolucion avança (elas pòdon se trobar en ròsa per los socialchics, irange per los modernistes, blau per los tsarcosites).

Dissabde : los gais e las lesbianas (e los bis, los trans, los que se posant de las questions…).
Aquí sei lo dangier de las langues autre que lo francés, mesma per la lenga daus signes. T ! Quò perqué una vetz ai vogut legir en francés e en occitan un tèxte de Bertran de Born (1).

De qué, le Lengadoc va pas jusca a Lemòtges

E perqué pas en breton, aquí nos avèm qu’una lenga

Si tot los monde fa parelh, ÒM s’en sòrt pus…

De las personas progresistas : pròfs de francés, cadres dins l’administracion publique, pas d’obriers, pas de païsans. Sol un pròf es de mon costat, força forçada, ven de Perpinhan e se ditz CATALAN.

De fach, los aime plan los gais, mas deurián èsser mai dubert. Per beucòp, de legir tant de libres, d’aver estat los preponderant culturaus, d’èsser (sovent) protegeat dins l’emplec, d’aver tant d’analisis, tot quò per jamai o si pauc se remetre en causa o mai que quò, de començar de se changar se-mesma avant de voler changar la societat. Ai du mau d’auvir certainas conarias.

Per queu-quí que tota la setmana serra las fessas (trabalh o familha), comprene ben la necessitat de la comunautat tant comerciala per la festa qu’associativa per lo benaise. Mas devèm en sortir per gostar la sau de la vita e per pas copiar lo modele vendut per Illicò o Tetu (Paris en generau, o b’etot l’anciena eterò-normalitat devenguda l’ortò-sexualitat [vau far un bilhet sus quò]).

Lao Tse ditz : Una persona es un aubre que frotja lo jorn mai la nuech, e vau me coijar ‘quí… ai dau trabalh e de las coreccions a far dins queu tèxte.

Notas : 1- Si tots li dòls, els plors, els marriments / E las dolors, els dams, els chaitiviers / Qu’òm anc ausit en este segle dolent / Fossen ensem semblaran tot leugiers / Contra la mòrt del jove rei anglés

2 commentaires

  1. jp dit :

    Bonser,
    Qu’es un boiradis, sus los gais e los autres, sus los militants de profecion qu’en ai mon confle de las vetz. Benleu sei coma eus e ne le vise pas per causa de gròs egò mal plaçat.
    Per Orléans, i trobe mon compte. Vau far de las fotòs.

  2. Me hè bizarre que tu ès a escríver d’Orléans. La mea familha deu costat deu pair qu’èra d’Orléans . Pòdi pas díser que conéishi plan la vila, totun. I anavam de temps en quan, quan èri petiton, tà véder la familha…Mès me’n brembi pas tròp. De tota faiçon, la vila qu’a devut cambiar fòrça. Tantas annadas que’s son passadas! Los mens hilhs, qui dejà son grans, n’i son pas jamès anats…Ara que i pensi, me vien com un gost de mala consciéncia.
    Las conerias son rarament de bon audir, lo hèit qu’as deu mau tà audir-las qu’ei meilèu san! De tota faiçon, gai o pas, aquò non deu pas hèr tròp de diferéncia en matièra d’ignorància !

Les commentaires sont fermés.